Bij NeuroPulse doen we er alles aan om u de best mogelijke zorg te bieden. Toch kan het gebeuren dat u ergens niet tevreden over bent. In dat geval horen wij dat graag, zodat we samen naar een oplossing kunnen zoeken. Hieronder leest u hoe u een klacht kunt indienen en wat u kunt verwachten.
Heeft u een klacht of bent u ergens ontevreden over? Wij stellen het op prijs als u dit eerst met ons bespreekt. Vaak kunnen misverstanden eenvoudig worden opgelost in een persoonlijk gesprek. U kunt ons bereiken via:
E-mail: info@neuropulse.nl
Adres: Eggestraat 3, 4818 BR Breda
NeuroPulse is aangesloten bij Erisietsmisgegaan, een erkende geschilleninstantie voor zorgverleners. Als u er met ons niet uitkomt, kunt u uw klacht indienen bij deze onafhankelijke instantie.
Wat doet Erisietsmisgegaan?
Biedt gratis en onafhankelijke ondersteuning bij het indienen van uw klacht.
Helpt bij het zoeken naar een oplossing samen met de zorgverlener.
Beoordeelt de klacht objectief en komt zo nodig met een bindende uitspraak.
Voor meer informatie over de klachtenregeling, kunt u de documentatie raadplegen via de volgende link:
🔗https://erisietsmisgegaan.nl/wp-content/uploads/2022/12/2023-Klachtenregeling-Wkkgz.pdf.
U kunt uw klacht indienen via de website van Erisietsmisgegaan:
🔗www.erisietsmisgegaan.nl/onvrede-melden/
Meld uw klacht bij ons – We proberen samen tot een oplossing te komen.
Komt u er met ons niet uit? – U kunt uw klacht indienen bij Erisietsmisgegaan.
Bemiddeling en beoordeling – Een onafhankelijke klachtenfunctionaris beoordeelt uw klacht en helpt bij een oplossing.
Geschilprocedure (indien nodig) – Als de klacht niet wordt opgelost, kan Erisietsmisgegaan een bindende uitspraak doen.
Wij nemen klachten serieus en streven ernaar deze zorgvuldig en respectvol af te handelen. Heeft u vragen over onze klachtenregeling? Neem gerust contact met ons op.
Copyright © Alle rechten voorbehouden