Klachtenregeling

Klachtenregeling

Uw tevredenheid is belangrijk voor ons


Bij NeuroPulse doen we er alles aan om u de best mogelijke zorg te bieden. Toch kan het gebeuren dat u ergens niet tevreden over bent. In dat geval horen wij dat graag, zodat we samen naar een oplossing kunnen zoeken. Hieronder leest u hoe u een klacht kunt indienen en wat u kunt verwachten.

Bespreek uw klacht met ons


Heeft u een klacht of bent u ergens ontevreden over? Wij stellen het op prijs als u dit eerst met ons bespreekt. Vaak kunnen misverstanden eenvoudig worden opgelost in een persoonlijk gesprek. U kunt ons bereiken via:


  • E-mail: info@neuropulse.nl

  • Adres: Eggestraat 3, 4818 BR Breda

Onafhankelijke klachtenregeling


NeuroPulse is aangesloten bij Erisietsmisgegaan, een erkende geschilleninstantie voor zorgverleners. Als u er met ons niet uitkomt, kunt u uw klacht indienen bij deze onafhankelijke instantie.


Wat doet Erisietsmisgegaan?

  • Biedt gratis en onafhankelijke ondersteuning bij het indienen van uw klacht.

  • Helpt bij het zoeken naar een oplossing samen met de zorgverlener.

  • Beoordeelt de klacht objectief en komt zo nodig met een bindende uitspraak.


Voor meer informatie over de klachtenregeling, kunt u de documentatie raadplegen via de volgende link:
🔗https://erisietsmisgegaan.nl/wp-content/uploads/2022/12/2023-Klachtenregeling-Wkkgz.pdf.


U kunt uw klacht indienen via de website van Erisietsmisgegaan:
🔗www.erisietsmisgegaan.nl/onvrede-melden/



Klachtenprocedure stap voor stap


  1. Meld uw klacht bij ons – We proberen samen tot een oplossing te komen.

  2. Komt u er met ons niet uit? – U kunt uw klacht indienen bij Erisietsmisgegaan.

  3. Bemiddeling en beoordeling – Een onafhankelijke klachtenfunctionaris beoordeelt uw klacht en helpt bij een oplossing.

  4. Geschilprocedure (indien nodig) – Als de klacht niet wordt opgelost, kan Erisietsmisgegaan een bindende uitspraak doen.

Wij nemen klachten serieus en streven ernaar deze zorgvuldig en respectvol af te handelen. Heeft u vragen over onze klachtenregeling? Neem gerust contact met ons op.